Ο απολογισμός του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

«Ένα χρόνο μετά κάναμε πράξη τη φιλοσοφία μας:  το κράτος είναι ένα και ως ένα πρέπει να λειτουργεί», επισημαίνει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, παρουσιάζοντας σε βίντεο τον απολογισμό του έργου του υπουργείου, έναν χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

«Μέσα σε ένα χρόνο αποδείξαμε ότι το Δημόσιο μπορεί να είναι ψηφιακό, γρήγορο και απλό», αναφέρει ο κ. Πιερρακάκης, που ζητά δημόσια συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία χρόνων εξαιτίας της γραφειοκρατίας.

Σύμφωνα με τον υπουργό,  στο gov.gr αναπτύχθηκαν 575 ψηφιακές υπηρεσίες.

Για πρώτη φορά παρέχονται υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις από το κινητό, άυλη συνταγογράφηση μέσω κινητού και email, ενώ οι πολίτες έχουν πλέον πρόσβαση στην Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών μέσα στο gov.gr, με 1.800 ώρες δωρεάν εκπαίδευσης.

Ενδεικτικό της ανταπόκρισης των πολιτών στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες είναι το γεγονός ότι το gov.gr έχουν γίνει 5.200. 000 επισκέψεις και εκδόθηκαν ψηφιακά 772.653. Παράλληλα, έγιναν online 6663.000 εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις, 2.044.092 άυλες συνταγογραφήσεις και περισσότερες από 160.000 επισκέψεις στην Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών.

Σε θέματα καθημερινότητας του πολίτη, το βίντεο σημειώνει ότι απλοποιείται η διαδικασία δήλωσης γέννησης παιδιών και άλλων γεγονότων ζωής, προχωρά η έκδοση προσωρινών διπλωμάτων οδήγησης μέσα σε 24 ώρες, και αναβαθμίστηκαν οι συνδέσεις του σχολικού δικτύου με υποδομές υψηλών ταχυτήτων.

Όσον αφορά στην αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, υπενθυμίζεται  ότι τέθηκε σε λειτουργία το 112, η υπηρεσία έγκαιρης προειδοποίησης των πολιτών, το 13033, η υπηρεσία κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων που έχει αναγνωριστεί από τον ΟΟΣΑ ως βέλτιστη πρακτική, και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία χωρίς χρέωση δεδομένων από κινητά δίκτυα.

Δείτε το video

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here